Oh crush :*

25.12.2011 saya start kenal dengan awak. saya yang memulakan perbualan dengan awak. saya taktawu macam mana hati saya boleh tergerak nak wall awak dekat pezbuk tuh. hihihi :3 daripada wall pergi im pulak. start kenal je awak nih caring gile . and saye boleh tershare pulak masalah saya masa tuh. awak pon bagi pendapat awak. kan best kalau dapat boy macam awak nih. 

dah bape bulan kenal gituh,kita mula texting. kenal lebih rapat lagi pasal awak dan sebaliknya. masamasa mcm nih la kita gurau senda, menganjing samesame,share problem kita samesame. evrything kita buat samesame. sampai awak panggil sye bbysttr. hihihi . comel je awak. and start dari sini saya dah mula terjatuh hati dekat awak.ehhhhhhhhh :p malunye malunye. 

and satu hari tuh awak citer awak gaduh dgn awek awak.hmmm kite tak tawu pon yang awak ade awek sebelum nih. hmm sedih sgttt. tpi sye sembunyikan kesedihan saya tuh. saya dengar je cerita awak dan saya memberi pandangan saya dekat awak. saya suruh awak relaks sebab time tuh awak sakit ! mane saye takrisau . dalam hati saya sumpah menyeranah awek awak tuh sebb buat awak sampai sakit. 

ade lagi satu hari tuh kita gaduh. sebb benda kecik je . tapi memang salah saya pon T.T . awak nak tawu ? kita rasa macam serabut gila kalau tk text awak. mood kita naik turun. hm dah tkde orang nak nganjing2 lagi dah. selalunya awak yang dengar story kita, tpi time gaduh ? saya taktawu nak citer dekat siape sampai saya diam simpan dalam hati and lastly nangis and serabut . then hari berganti hari, jam berganti jam , minit berganti minit kita baik balik. saya start text awak dulu. then awak macam nak taknak je layan :'( so saya tak text awak la . biarkan awak soang2. 

adik awak text kita . dia cakap awak nampak serabut akhir2 nih . time nih kite tengah gaduh . kenapa kenaa sama ? haha ada jodoh kod :p k perasan lol. hm maybe awak pon sibuk sangat sampai takcukup tidor agknyekan ? hmm jgn buat mcm nih lagi bole? saya dah terseksa . 

sampai sekarang saya tunggu awak. saya takberani nak cakapp perasaa saya dekat awak. saya takut . hm saya akan pastikan awak dpat perempuan yang betul2 nak jaga awak. saya tknak awak rasa sakit hati sebab perempuan. taknak! hmm crush, jaga diri awak baikbaik. saya akan tunggu awak entah sampai bila. mungkin sampai saya jumpa pengganti macam awak kan ;') berapa tahun berapa lama pun saya takpasti. saya takbole nak buka hat saya untuk orang lain. saya tnggu awak . ye . tunggu awak :]

Be yourself baby.Thanks for reading ^^v